Knihy na recenze (pro nakladatelství Omega - Mořeplavec, pro nakladatelství MOBA - Případ podezřelého arcibiskupa a Život může být tak snadný)

Milí čtenáři, dnes tu pro vás mám žhavou novinku, která mi před chvílí dorazila domů, a to knihu od nakladatelství Omega Mořeplavec.

Od nakladatelství MOBA jsem obdržela dva recenzní výtisky, historickou detektivku Případ podezřelého arcibiskupa a manuál pro šťastný a zdravý život Život může být tak snadný.

Pojďme si knihy v krátkosti představit.

Mořeplavec

Diana Gabaldon

Tato kniha mi dnes dorazila domů a já jsem moc šťastná, autorku Dianu Gabaldon zbožňuji za její skvělý vypravěčský styl a tato série s názvem Cizinka se jí obzvláště povedla. Pokud máte rádi romantické příběhy, putování do minulosti a trochu historie, je toto ten správný román pro vás. Určitě si sérii zamilujete, tak jako já, nedá se zkrátka odolat.

Anotace:

Od autorky dechberoucích bestsellerů Cizinka a Vážka v jantaru přichází třetí pokračování této mimořádné ságy.

K vášnivému setkání Claire s Randallem došlo již dávno. Před dvaceti lety cestovala Claire zpět v čase do 18. století a do náruče galantního Skota jménem Jamie Fraser. Pak se vrátila do svého století, aby porodila jeho dítě. Věřila, že v tragické bitvě u Cullodenu zahynul. Přesto na něj nikdy nezapomněla, A její tělo po něm ve snech stále touží.Pak Claire zjistí, že Jamie přežil. Vrací se k němu a je odhodlaná zůstat s ním v jeho době. Claire si musí zvolit svůj osud a najít odvahu čelit vášni a bolesti, které ji čekají. A také životu nebezpečným intrikám rozpoutaným v rozděleném Skotsku. Čeká ji nebezpečná cesta do neznáma, která navždy zpečetí, nebo definitivně zničí jejich lásku.

NEBEZPEČNÁ CESTA DO NEZNÁMA,KTERÁ NAVŽDY ZPEČETÍ, NEBO DEFINITIVNĚ ZNIČÍ LÁSKU JAMIEHO A CLAIRE

Případ podezřelého arcibiskupa

Stanislav Češka

Od pana Češky jsem ještě bohužel nic nečetla, a tak to chci napravit touto historickou detektivkou z doby Velké Moravy, a jsem zvědavá na jeho vypravěčský styl.

Anotace:

Na podzim roku 880 se z Říma vrací poselstvo, v jehož čele stojí arcibiskup Metoděj a kníže Slavomír. Metoděj v Římě zcela obhájil svoji činnost v rámci církve a papež navíc přijal Svatopluka s celou moravskou zemí a veškerým jejím lidem pod patronaci Říma a papežů. Moravané v Římě dosáhli všech svých cílů. Jedinou potíží bylo, že papež vysvětil jako biskupa nitravského hlavního Metodějova konkurenta Wichinga.

Život může být tak snadný

Ingo Froböse, Peter Grossman

Po přečtení anotace jsem měla tak velký pocit, že tuhle knihu si nutně nyní potřebuji přečíst, jakoby mi mluvili z duše.

Anotace:

Dřív bylo všechno jednodušší. V dnešní době je všeho nadbytek: diet, knih o výživě, druhů sportu, výchovných konceptů i možností, jak si zařídit vlastní život. Kdo si má udržet přehled? Specialisté na zdraví a pohyb Ingo Froböse a Peter Grossmann shrnuli všechny své osvědčené znalosti a nové poznatky, jak si člověk může usnadnit život. Tělesným buňkám je přece úplně jedno, jestli chodíme nebo jezdíme na kole, hlavně že se pohybujeme. Najdete tu také vysvětlení, proč je někdy lepší rychle eliminovat opravdového žrouta času, než cítit trvalou únavu. Kdo si přečetl tuto knihu, nepotřebuje už žádné rádce.

Doufám, že jsem vás některou z knih zaujala.