pátek 23. února 2018

Soutěž k 1. narozeninám blogu


SOUTĚŽ UKONČENA
Děkuji všem za účast, nyní odpovědi zpracuji, vylosuji výherce a dne 6.3. na blogu najdete výsledek soutěže.


Dobrý den, milí čtenáři,

jak jsem vám na konci roku slíbila, je tu v historii mého blogu první soutěž, a to k 1. narozeninám blogu. Ano, je to tak, již rok vám přináším recenze na novinky a články s knižními úlovky, které obohatily moji knihovnu.

A o co se bude soutěžit? O tyto krásné knihy:


Do soutěže věnuji čtyři knihy:

Zlatá země - Barbara Woodová (Databáze knih
Modrý kámen - Barbara Woodová (Databáze knih)
Ženy a lži - Naďa Horáková (Databáze knih) (recenze)
Zlo jako alibi - Jiří a Eva Houserovi (Databáze knih) (recenze)

Losovat budu tři výherce, přičemž první vylosovaný si bude moci jako první vybrat z těchto čtyř knih, poté si vybere druhý vylosovaný a nakonec třetí výherce.

Všichni tři výherci také obdrží záložky, které jsem v minulém roce vyhrála v soutěži s Portálem a jelikož mi jich přišlo požehnaně, rozhodla jsem se, že se o ně rozdělím.

A co udělám s poslední knihou, která my zbude? Nechte se překvapit.


A nyní pravidla a podmínky soutěže:

1. Do soutěže se můžete zapojit v období od 21.1.2018 do 28.2.2018
2. Výherce soutěže zveřejním 6.3.2018, v den mých narozenin.
3. Losovat budu pomocí systému random.org
4. Zúčastnit se mohou pouze ti, co mají doručovací adresu na území České republiky.
5. Podmínkou soutěže je sledovat můj blog nebo moji stránku na Facebooku Můj svět knih
6. Výherce budu informovat e-mailem a bude mít 48 hodin, aby mi odpověděl, pokud se tak nestane, budu losovat znovu.

A nyní nezbývá než vám popřát mnoho štěstí a zde je soutěžní formulář:

Soutěžní formulář


A ještě malá nápověda k soutěži, pokud si nebudete vědět rady s odpověďmi, projděte si můj blog.





13 komentářů:

  1. Velká gratulace k 1. blogovým narozeninám :-)
    Hodně krásných knih a spokojených čtenářů a hlavně, ať tě to stále baví :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také se přidávám ke gratulacím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Také gratuluji a přeji ať se ti daří i dále.

    OdpovědětVymazat
  4. I naše redakce se připojuje ke gratulaci! Za rok jsi udělala strašně velký pokrok a jsme rádi, že jsi v našem týmu!

    Zajda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, moc mě to těší. Nikdy nezapomenu, kdo mě k tomu postrčil;-) A jsem ráda, že jsem členem skvělého týmu.

      Vymazat
  5. Bohužel jsem jedno nevěděla . Škoda😟

    OdpovědětVymazat