úterý 6. března 2018

Vyhodnocení soutěže k 1. narozeninám blogu

Dobrý den, milí soutěžící,

dnes tu pro vás mám vyhodnocení soutěže k 1. narozeninám blogu. 
Předně chci poděkovat všem, kteří se zapojili, nejen za vaši snahu, ale i za krásné vzkazy, které jste mi nechávali. Člověka to moc potěší a ví, že jeho práce nebyla zbytečná.

A nyní již k samotnému vyhodnocení:

Celkem se zapojilo 17 lidí, ale losovala jsem nakonec ze 16ti, tedy z počtu lidí, kteří měli alespoň 10 odpovědí správně.
V tabulce vidíte pořadí a počet správných odpovědí jednotlivých soutěžících.




A nyní k losování, losovala jsem tři výherce a zde vidíte postup losování přes random.org



Výherci:

1. Stana Halašková
2. Josef Pepa Macek
3. Veronika

V tomto pořadí budu také jednotlivé výherce kontaktovat, aby si vybrali 1 ze 4 knih, které jsem do soutěže věnovala. Takže prosím o trpělivost, jakmile se mi postupně ozve první, budu kontaktovat druhého a poté třetího.

A jistě jste zvědaví, co jsem se rozhodla udělat se 4. knihou, která mi zbude. Rozhodla jsem se, že odměním soutěžícího, který jako první měl všechny odpovědi správně a tím soutěžícím je:

Marcela Pudichová


Výhercům gratuluji a vy, co jste nevyhráli, neházejte flintu do žita, sledujte můj blog, ještě na dnešek mám přichystáno jedno překvapení.

Hezký den vám přeje
Pavla

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Bylo to nepozornosti. U výřezů z obálek jsem jen u první chtěla název knihy, u dalších to bylo vždy něco jiného - autor,hlavní hrdinka, nakladatelství ... doufám, že tě to neodradí a zapojíš se i do nové soutěže;-)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat