úterý 6. března 2018

Narozeninová soutěž o knihy z nakladatelství Mystery Press

SOUTĚŽ UKONČENA
Děkuji všem za účast, nyní odpovědi zpracuji, vylosuji výherce a dne 22.3. na blogu najdete výsledek soutěže.



Dobrý den, milí čtenáři,

dnes mám narozeniny, a protože nechci jen dárky dostávat, rozhodla jsem se, že v den svých narozenin odstartuji novou soutěž. 
Jelikož již skoro půl roku spolupracuji s nakladatelstvím Mystery Press a jejich knihy jsou skvělé, požádala jsem je, zda by mi věnovali do soutěže tři knihy, přesněji tři ebooky a o ty se bude soutěžit.

A abych vás déle nenapínala, jedná se o tyto tři novinky, všechny jsem četla a všechny se mi velmi líbily:

Nejskrytější přání - Marybeth Mayhew Whalen (Databáze knih) (recenze)
Zvláštní, ale pravdivé - John Searles (Databáze knih) (recenze)
Sestup - Tim Johnston (Databáze knih) (recenze)






Losovat tedy budu tři výherce, přičemž první vylosovaný si bude moci vybrat jednu z těchto tří e-knih, poté si vybere druhý a třetímu připadne poslední kniha.

Jelikož se jedná o ebooky, aby si výherci mohli cenu stáhnout, bude třeba se zaregistrovat na portále Palmknihy.cz a následně mi poslat vaši e-mailovou adresu, pod níž se registrujete, a já ji následně předám nakladatelství Mystery Press a oni již zařídí, aby vám do knihovničky byla e-kniha nahrána.

A nyní pravidla a podmínky soutěže:

1. Do soutěže se můžete zapojit v období od 6.3.2018 do 20.3.2018
2. Výherce soutěže zveřejním nejpozději 25.3.2018.
3. Losovat budu pomocí systému random.org
4. Podmínkou soutěže je sledovat můj blog nebo moji stránku na Facebooku Můj svět knih
5. Do slosování budou zařazeni ti, kteří z pěti otázek budou mít alespoň 3 dobře.
6. Výherce budu informovat e-mailem a bude mít 48 hodin, aby mi odpověděl, pokud se tak nestane, budu losovat znovu.


A nyní nezbývá než vám popřát mnoho štěstí a zde je soutěžní formulář:

Soutěžní formulář



Ještě malá nápověda, pokud si nebudete vědět rady s odpověďmi, koukněte na můj blog či na stránky nakladatelství Mystery Press.

Žádné komentáře:

Okomentovat