neděle 19. listopadu 2017

Knihy na recenze (od české spisovatelky Barbory Dvorecké - Doteky života a Ozvěny života, pro portál Chrudimka.cz - Dcera krále močálů, pro nakladatelství Mystery Press - Zvláštní, ale pravdivé)

Mám tu pro vás nové knihy, které jsem obdržela na recenzování. A mám z nich velkou radost.

Největší radost mi udělala česká spisovatelka Barbora Dvorecká, která mě sama oslovila, zda bych recenzovala její dvě povídkové knihy Doteky života a Ozvěny života. Který knihomol by takovou nabídku odmítl? Moc jí za tuto příležitost děkuji.

Pro portál Chrudimka.cz budu recenzovat thriller Dcera krále močálů.

Z nakladatelství Mystery Press mi dorazila novinka od spisovatele Johna Searlese, jehož předchozí knihu Nebudete se bát ničeho zlého jsem nedávno recenzovala, thriller Zvláštní, ale pravdivé.

Pojďme si knihy přiblížit prostřednictvím anotací.





Doteky života

Barbora Dvorecká


Po přečtení anotace mám velké tušení, že tato kniha se mi bude líbit. A ty nádherné ilustrace, které knihu doplňují, jsou úžasné.


Anotace:

Kolikrát musí člověk utíkat před rozzuřeným býkem, nabrat si močůvku do bot nebo spadnout z koně, než usoudí, že je čas změnit zaměstnání? Jak chytá zloděje nešikovný detektiv? Kolik lásky potřebuje týraný pes, aby znovu začal věřit lidem, jak se jezdí kamionem s ohařem, vyjednává s počítačem nebo zavařuje dýně, a proč někdo vždycky najde zvíře - o tomhle všem vypráví příběhy autorky, žijící na šumavské samotě.

Příběhy plné smíchu i bolesti vás pobaví, dojmou a přesvědčí, že i obyčejném životě se dějí neobyčejné věci.





Ozvěny života

Barbora Dvorecká


Paní Dvorecká ke mně byla opravdu štědrá a poslala mi svoji letošní novinku. Tyhle příběhy ze života budou takovým milým pohlazením po duši.


Anotace:

Jak vypadá domácnost, do které se k přechodnému pobytu přihlásí mýval? Proč není možné zbohatnout chovem kachen a komu vadí, že se autu občas říká plechovka? Co šeptá řeka těm, kdo umí naslouchat, a kam odcházejí psi, když se naplní jejich pozemský čas? Odpovědi nabízí další neotřele úsměvná, něžná a zároveň hořce pravdivá kniha šumavské spisovatelky Barbory Dvorecké. Nechte si vyprávět příběhy plné smíchu i slz, příběhy o lásce, přátelství, věrnosti i zradě. Nechte se jimi okouzlit a přesvědčit, že i obyčejný život je plný zázraků…





Dcera krále močálů

Karen Dionne


Na tuto knihu mě nalákal příspěvek spisovatelky Veroniky Černucké. Jsem na tento thriller zvědavá.


Anotace:

Když neslavně známý únosce dětí Král močálů uteče z přísně střeženého vězení uprostřed Michiganské divočiny, je si Helena Pelletierová jistá, že je schopná ho se svými loveckými a stopařskými schopnostmi chytit. Vždyť znalostmi rozlehlých močálů se Králi nemůže nikdo vyrovnat kromě Heleny, jeho vlastní dcery. Postupně zjišťuje, že útěk z vězení byl jen první krok v otcově promyšleném plánu. Jeho cílem je totiž unést ji i její dvě malé dcerky. V této hře o přežití musí Helena využít vše, co se od otce jako dítě naučila…





Zvláštní, ale pravdivé

John Searles


Když jsem nedávno přečetla knihu Nebudete se bát ničeho zlého a zjistila jsem, že autorovi brzy vyjde další kniha, byla jsem rozhodnutá, že si ji nenechám ujít. Anotace je hodně zajímavá a věřím, že zajímavý bude i příběh ukrytý v knize.


Anotace:


VRAŽDA A POMSTA, SMRT A LÁSKA…


Po pádu z požárního schodiště u svého bytu na Manhattanu se Philip Chase nastěhuje zpátky domů ke své matce Charlene, zahořklé ženě, která se nikdy úplně nesmířila se smrtí mladšího syna Ronnieho, k níž došlo před pěti lety.

Otupělý sledováním televize a hádkami s matkou upadne Philip do stavu netečnosti. Všechno se změní jedné zimní noci, kdy se na jejich prahu objeví Ronnieho přítelkyně ze střední školy Melissa Moodyová, aby jim oznámila, že je těhotná. A otcem, jak tvrdí, je Ronnie…

Tak začíná podivuhodný příběh, v němž se Philip a jeho matka probírají Melissinou i svou minulostí. Ve snaze dobrat se odpovědí na otázky, které je trápily po celý život, podniknou neobvyklou cestu, během níž jsou nuceni čelit vraždě i pomstě, smrti i lásce, a na jejímž konci možná někdo z nich dojde i kýženého vykoupení…

Podle knihy natáčí producent muzikálového hitu La La Land film s Amy Ryanovou a Gregem Kinnearem v hlavních rolích.




Chystáte se na některou z knih? Budu ráda, když se se mnou podělíte o Vaše komentáře.

Žádné komentáře:

Okomentovat