pondělí 6. února 2017

Jak jsem udělala radost nejen sobě aneb nové knížky v knihovně

Tak jednou za měsíc to nevydržím a objednávám nové knížky. Tentokrát jsem nemyslela jen na sebe. 
Kristýnce jsem objednala magnetickou knížku s Pepinou, v dubnu bude mít druhé narozeniny, tak jí snad udělám radost. Prasátko Pepinu zbožňuje. 
Jelikož má Kristýnka problémy s usínáním, neodolala jsem a koupila jsem knížku O králíčkovi, který chtěl usnout, tu dostane taky k narozeninám. Až ji vyzkoušíme, dám vám vědět, jestli na Kristýnku zafungovala.
Knihu Uvnitř mé hlavy jsem si koupila pro sebe, zaujalo mě téma, kterého se týká, hlavní postavou je schizofrenička. Brzy se můžete těšit na recenzi.
No a poslední kniha, Dítě, které v noci našlo slunce, udělá radost taky mně, koupila jsem si ji předčasně k narozeninám, které budu mít přesně za měsíc. Tento autor píše opravdu moc pěkně, jeho dvě předešlé knihy: Dívka, která se dotkla nebe a Chlapec, který rozdával sny, vám také vřele doporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat